فروشگاه اینترنتی مرسو Merso

بازگشت کالا در 10روز - فروشگاه اینترنتی مرسو (merso)

FHبازگشت کالا در 10 روز

هدف ما از ایجاد فروشگاه اینترنتی مرسو آسودگی و آرامش خاطر شما همراهان عزیز هست در این راستا برای اطمینان خاطر بیشتر شما،  مرسو خدمات پس از فروش ویژه‌ای را در نظر گرفته باوجود تلاش‌های فراوان ما برای ارسال کالا به بهترین شکل، ممکن است با مواردی مواجه شوند که کالا دچار مشکل باشد.

 ازاین‌رو برای محصولات دیجیتالی و محصولاتی که نیاز به تست دارند 10 روز مهلت تست و بازگشت در نظر گرفته‌شده است.

لازم است بدانیم با توجه به فراوانی گروه‌های مختلف کالاهای ارائه‌شده در وب‌سایت، کلیه محصولاتی که باید ازنظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌های آرایشی لوازم‌التحریر، عطر و اودکلن) دارای تضمین اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  شامل 10روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به‌عنوان هدیه‌ از طرف مرسو همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج‌شده‌اند، مشمول 10 روز ضمانت تعویض نیستند

 

شرایط بازگرداندن کالا: استفاده از 10 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

 الف)اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24ساعت پس از دریافت کالا، به مرسو اطلاع داده شود.

-  کارتن و جعبه اصلی محصولات باید تا پایان 10 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.

 -  استفاده از این خدمات پس از فروش تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مرسو بازگردانده شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- این سرویس اشکال فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل‌ونقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قیدشده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

 

ب)اگر کالای خریداری‌شده ازنظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مرسو از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود در غیر این صورت مرسو تعهدی برای دریافت آن نخواهد داشت.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل‌مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج‌شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده‌نشده باشد.

 - درصورتی‌که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

- قبل از تحویل کالا از پیک یا پستچی حتماً باید مشخصات ظاهری آن چک شود و در صورت مغایرت آن با کالای سفارش شده از دریافت آن خودداری نمایید.

- درصورتی‌که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

ج) کالای دریافتی دارای مشکل فیزیکی باشد.

- اگر کالای خریداری‌شده، ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش مرسو از طریق تلفن و ایمیل اطلاع داده شود.

 

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش‌ها مرسو به شماره تلفن 22252574-021 - اطلاع داده شود.

- پس از دریافت  و باز گشایی بسته بندی امکان پس فرستادن آن نیست مگر شامل شرایط بازگشت کالا که در موارد فوق ذکر گردیده باشد.

- اگر کالای سفارش داده‌شده به مرسو باز پس فرستاده شود در این حالت، برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، و از آن استفاده‌نشده باشد، و به همراه همه ملزومات اقلام همراه آن، ارسال شود.

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته‌شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

** در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

د) اگر در اثر حمل‌ونقل، آسیب‌دیدگی ایجادشده باشد.

- آسیب‌دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش مرسو اطلاع داده شود.

- با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل‌ونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل‌ونقل است و مرسو تنها در صورت تائید شرکت حمل‌کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- کالای آسیب‌دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت‌جلسه رسمی شرکت حمل‌کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش مرسو ارسال شود.

- درصورتی‌که آسیب‏‌، در لحظه قابل‌مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مرسو بازگردانده شود.

 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

-  اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت مرسو، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و مرسو  مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

 مرسو مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم‌شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

- در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه مرسو در این خصوص هیچ‌گونه تعهدی نخواهد داشت.

- در صورت تائید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تأمین یا تولیدکننده، مرسو صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

- مرسو نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تأمین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مرسو جداً، خودداری کنید. زیرا در این صورت از دریافت آن توسط مرسو خودداری می گردد.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

- فاکتور همراه کالا ارسال شود و ظَهر آن (پشت آن) مشکل را بنویسید.

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش‌فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

- درصورتی‌که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.

- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با مرسو تماس بگیرید.

- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

- بسته خود را به آدرس زیر ارسال نمایید:

 تهران خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد پلاک1240 واحد 1 غربی کد پستی1913645111

 

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تائید کارشناسان خدمات پس از فروش مرسو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده مرسو است.

لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به‌غیراز پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تائید خدمات پس از فروش به‌حساب مشتری واریز می‌شود.

(به این منظور برای رسیدگی به مشکلات بازگشت کالا پس از رسیدن کالای ارسالی به مرسو باید 2 روز به مرسو زمان تحلیل و بررسی داده شود.)

- برای واریز هزینه پست به‌حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت مرسو ارسال شود.

- در صورت انصراف از خرید، یا تائید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مرسو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 

- کارشناسان خدمات پس از فروش مرسو ایرادهای اعلام‌شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان مرسو تائید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ مرسو بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به‌حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج‌شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، مرسو تفاوت را به‌حساب مشتری واریز می‌کند.

- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به‌هیچ‌عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و مرسو در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج‌شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط مرسو، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام‌شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ‌شده توسط شرکت‌های تولیدکننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه‌شده در سایت مرسو هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا را دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 48 ساعت در نظر گرفته‌شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

- از هنگامی‌که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به‌حساب مشتری واریز خواهد شد.

- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش مرسو است.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

 

با شماره تلفن 22252574 - (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

و همچنین حتما به ادرس ایمیل  support@merso.ir پیام ارسال نمایید

 

پشتیبانی